Stapje verder...dus dichter bij Huguens? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicolette Koetsier - WaarBenJij.nu Stapje verder...dus dichter bij Huguens? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicolette Koetsier - WaarBenJij.nu

Stapje verder...dus dichter bij Huguens?

Door: Nicolet

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

07 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Pff, dat adoptie een hele procedure met veel (tje, gezonde ?) spanningen met zich mee neemt weet ik maar vandaag worden we weer op scherp gezet met de
zenuwen..

Inmiddels is het alweer dik 1,5 jaar geleden dat we ons voorstel kregen, we kunnen nu eindelijk gaan "aftellen" naar de dag dat hij eindelijk thuis mag komen, we verlangen naar hem, het heeft al lang genoeg geduurd!

Maar het volgende, vandaag kregen we, na vertraging, onze maandelijkse update van April..


Wat een kanjer word het al zeg, heel leuk om te lezen is dat als hij overdag moet plassen zijn luier af doet en naar de wc gaat:) Dat scheeld een hoop luiers straks:)

Inmiddels is ons dossier sinds Maart 09 in de rechtbank en zijn we aan het wachten op het bericht dat we daar uit zijn, maar wat zien we vandaag in onze Update: er stond niet: rechtbank maar MAE!! Dit is de voor fase waar je ongeveer (hopelijk) 4 weken ligt en dan kan het paspoort aangevraagd worden (wat ook wel 4 maanden duurd)

Dit zou inhouden dat we dus weer een stapje verder zijn of anders gezegd, een stapje dichter bij onze kerel zijn!
Wel heb ik voor de zekerheid Flash gemaild of dit klopt en zij schreven het volgende op mijn vragen:

Ik ga het nog navragen.
Het kan zijn dat Molly niet helemaal op de hoogte is van alle procedure stappen.
Wij hebben in ieder geval nog geen nieuws van Stephanie ontvangen. Maar met alle drukte bij GLA kan ik me voorstellen dat ze het heeft vergeten door te geven.(dat jullie uit de rechtbank zijn)
Dus probeer nog niet al te veel juichen.
Ik vraag het meteen na.

Nou, dat word dus elk uur mijn mailbox openen voor de bevestiging dat het juist is:)
En eerlijk? Diep van binnen zegt mijn gevoel dat het klopt alleen durf je het niet te hopen..Maar ik hoop het toch:)

Tevens wil ik gelijk iedereen bedanken die zo vreselijk met ons meeleeft en altijd tussen neus en lippen door wel vraagd of we al wat weten of gewoon niets vragen, dat doet ook genoeg!

Liefs Nicolet

  • 08 Mei 2009 - 07:35

    Janneke:

    En waar zijn nu de nieuwe foto's?? Ben erg benieuwd naar jullie mannetje.

    Groetjes van Janneke
    www.familieroskam.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nicolette

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 16460

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: