Dat is lang geleden... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicolette Koetsier - WaarBenJij.nu Dat is lang geleden... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicolette Koetsier - WaarBenJij.nu

Dat is lang geleden...

Door: Nicolet

Blijf op de hoogte en volg Nicolette

15 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Sorry dat ik al lang niets van ons heb laten horen...
De reden?
Er was betreft onze adoptie procedure niets nieuws te melden..

Maaaar, eindelijk, er is nieuws!
Het gedeelte waar we nu in zitten is het Parquet, en daar zitten we al even een tijdje in, vanaf Mei 2008....
Waar we op aan het wachten waren is dat de biologische moeder van Huguens bij het Parquet moest komen voor een zogenaamd interview, en ja hoor, eindelijk, ze is geweest!!!
Nu nog de allerlaatste handtekening en we kunnen weer een stapje verder!!

Een tijd heb ik niet durven dromen dat hij misschien dit jaar nog thuis zal komen maar stilletjes hoop ik nu toch wel op Aug/Sep??

Als DE belangrijke handtekening is gezet laat ik het zeker weten!
Ik zal ook nog een paar nieuwe foto's op de site plaatsen, is iedereen die zo met ons meeleeft weer op de hoogte.

Hopelijk tot snel!

Liefs Nicolet en Fam.

  • 15 Februari 2009 - 19:03

    Marianne (Bertho):

    Wat een heerlijk mannetje is het toch! Krijgt-ie net zo'n prachtige haardos als z'n jongste broer ;-) ?

  • 15 Februari 2009 - 19:17

    Janneke:

    Ik hoop echt van harte dat jullie snel het Parquet uitkomen!! Het wordt de hoogste tijd.

    Wat een heerlijk ventje is Huguens toch!

    Geniet lekker van de nieuwe foto's en hopelijk snel weer een mooie stap vooruit!!

    Groetjes van Janneke
    www.familieroskam.nl

  • 15 Februari 2009 - 19:39

    Lisette Van Zomeren:

    Wat hebben jullie toch een prachtig mannetje. Wij hopen met jullie mee dat hij deze zomer thuis komt. Dan kunnen jullie eindelijk met z'n vijfen gaan genieten.

    liefs Lisette mama van *Daniëlla*, Claude & Claudel

  • 15 Februari 2009 - 19:52

    Stacey:

    HOERA!!!!!!!!
    Wat is het toch spannend allemaal...

  • 15 Februari 2009 - 20:36

    Laëtitia:

    Hoi! Hoi!

    Ik kom bijna elk week op jullie site om te kijken of jullie een bericht of foto’s achter gelaten hebben … het was erg stil de laatste maanden.

    Ik ben blij dat er EINDELIJK nieuws uit Haïti voor jullie is! Eindelijk een stapje dichterbij jullie prachtig mannetje.

    Nicolet, het was leuk om jou te spreken. De tips/advies van een ervarende adoptiemoeder is altijd welkom.

    Ik duim dat jullie snel naar Haïti kunnen (nou, Martin dan! ).

    Liefs

    Laëtitia, "mam" van Emy en Farah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nicolette

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 16475

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: